Ajokortti Tikkurila

Henkilökuntamme koostuu kokeneista liikenneopettajista, joilla on pitkä kokemus ajo-opetuksesta pääkaupunkiseudulla. Panostamme kaikin tavoin ammattitaitoiseen opetukseen ja palveluun, joka näkyy korkeana asiakastyytyväisyytenä. Meiltä saat ajokortin nopeasti ilman turhaa odottelua ja ajotunteja on saatavana jopa samalle viikolle.

Kurssivalikoimassamme kuljettajan lähtötason mukaan monia vaihtoehtoja, joihin kannattaa tutustua huolella. Ajokortin lopullinen hinta muodostuu joka tapauksessa kuljettajan valmiuksista, joten suosittelemme valitsemaan riittävän kattavan vaihtoehdon. Kaikkiin kurssivaihtoehtoihin voi toki ostaa lisäopetusta, vaikka tunti kerrallaan kunnes taitotaso ja ajovarmuus on riittävän hyvä ajokokeen läpäisemiseksi. Mikäli suoritat Ajokortin opetusluvalla, niin pakolliset koulutukset löytyvät tästä.

Ajosimulaattori Tikkurila

B-luokan simulaattoripaketti

Tarjoushinta 790€

+viranomaismaksut

B-luokan simulaattoripaketti sopii sinulle mikäli osaat hyvin ajamisen perusasiat esim. autourheilutaustasi vuoksi.

• 5,5 ajotuntia autokoulun autolla
  • 8,5 ajotuntia ajosimulaattorilla

B-luokan peruspaketti

Tarjouspaketti 999€ (Norm.1299€)

+viranomaismaksut

B-peruspaketti sopii sinulle,  jos opit melko nopeasti, etkä yleensä jännitä tai ota ylimääräisiä paineita koetilanteissa.

• 10 ajotuntia autokoulun autolla
  • 4 ajotuntia ajosimulaattorilla (kaksi ensimmäistä ajotuntia ja RTK-liukas + piemeänajo)

B-luokan suosituspaketti

1449€ (sisältää liukasratamaksun)

+viranomaismaksut

B-suosituspaketti sisältää ajo-opetusta tilastojen mukaan riittävän määrän ajokokeen läpäisemiseksi Vantaalla. Jokainen ajo-opetustunti lisää varmuutta ajamiseen.

• 15 ajotuntia autokoulun autolla
  • 1 ajotuntia ajosimulaattorilla (pimeänajo)

Viranomaismaksut ja ratamaksu

Viranomaismaksut 163-178€

• Ajokorttilupa tulee hakea sähköisesti (24€) Traficomista tai kaavakkeella (39€) Ajovarmasta.
  • Kuljettajantutkinnon teoria- ja ajokoe Ajovarman hinnaston mukaisesti.
    • Teoriakoe 40€
    • Ajokoe 99€
  • Ratamaksu Vantaan ajoharjoitteluradalle on 80€. Ratamaksu sisältyy kurssin hintaan.

Autokoulurahoitus

Käyttäessäsi Resurs Bank Autokoulutiliä saat ostoksille 30–60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Päätät itse missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi. Laskun saatuasi voit maksaa koko summan kerralla tai valita sinulle sopivimman maksuvaihtoehdon. Maksuohjelmasta toiseen vaihtaminen on helppoa ja voit jatkossakin valita kuukausittaiseen tilanteeseesi sopivimman vaihtoehdon.

30–60 päivää ilman kuluja ja korkoa
Jopa 12 kk korotonta maksuaikaa
Maksa valitsemassasi tahdissa
Mahdollisuus jatko-ostoksiin